چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

 

 

فلسفه وجودی 13آبان روحیه  استکبار ستیزی آن است

معاون پرورشی و تندرسی اداره آموزش و پرورش داورزن  در نواختن زنگ اسکبار ستیزی در سطح مدارس منطقه گفت:  فلسفه وجودی 13 آبان ماه روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است .

حجت الاسلام و المسلمین هادی ذاکری با اشاره به الگو گیری جهان اسلام از انقلاب ایران تصریح کرد : قطعا روحیه مبارزه با استکبار عاملی مهم در قیامهای ملتهای مسلمان منطقه است .

وی در ادامه زوال آمریکا را در جهان خاطر نشان شد و گفت : با رویکردی که جهان اسلام نسبت به سیاستهای آمریکا داشته و جنبشهای ضد سرمایه داری در اروپا و آمریکا به زودی شاهد زوال آمریکا در منطقه و جهان خواهیم بود0

حجت الاسلام ذاکری  به مصادره نشدن انقلاب کشورهای مسلمان  توسط ایادی و سرسپردگان غرب و آمریکا هشدار دادو گفت : مردم این کشورها باید به هوش بوده تا در دامهای سرسپردگان غرب گرفتار نشوند.

وی با اشاره به حمایت ایران اسلامی از  انقلاب مردم بحرین تصریح کرد : ملت ایران فشارهای وارده بر مردم تحت ستم حکومت آل خلیفه را محکوم کرده وخواستار توجه به صدای انقلاب مردم بحرین توسط حکومت دست نشانده آن هستیم .

 حجت الاسلام ذاکری در ادامه به مناسبتهای بزرگ این روز اشاره و ادامه  داد: سخنرانی شدید الحن حضرت امام خمینی (ره) بر علیه لایحه کاپیتولاسیون باعث تبعید ایشان به ترکیه و عراق و آغاز انقلاب ایران شد.

وی همچنین شهادت تعدادی از دانش آموزان در 13 آبان 57 توسط رژیم شاه را خاطر نشان شد و ادامه داد: یک سال بعد دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت آمریکا که به  لانه جاسوسی مشهور شد باعث بروز  انقلاب دوم در ایران شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 11 آبان 1391 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost